شارژ ایرانسل بانک تجارت
نوشته شده توسط : م

دریافت شارؤ ایرانسل

 

 

مورد دوست داشتنی دیگر اندروید که کاربران iOS همواره حسرت آن را خواهند خورد، امکان دسترسی آسان به حافظه گوشی در زمان اتصال آن به کامپیوتر است. در واقع در iOS دسترسی به فایل‌های موجود بر روی حافظه گوشی از طریق ابزارهای دیگر بسیار مشکل است! پشتیبانی شارژ ایرانسل بانک تجارت از فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری نیز جزو دیگر محدودیت‌های آیفون است، مشکلی که کاربران اندروید هرگز آن را حس نکرده‌اند و به راحتی می‌توانند فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری را برروی تلفن یا تبلت خود پخش کنند.
map iphoneاپلیکیشن نقشه جدید برخلاف تمامی تردیدها و اخبار منفی که در جای جای اینترنت دیده می‌شود زیبا است و روان اجرا می‌شود. این اپلیکیشن سیستم راهنمای قدم به قدم یا Turn-by-Turn مجانی را همانند سرویس نقشه شرکت‌های دیگر مانند گوگل و نوکیا ارایه می‌کند و شارژ ایرانسل بانک تجارت شما را لحظه‌به‌لحظه به سوی مقصد راهنمایی می‌نماید. اما انتظار پشتیبانی صد در صد و کامل این اپلیکیشن در ایران را نداشته باشید، این برنامه در این زمینه با بهترین‌ها مانند نقشه گوگل فاصله چشمگیری دارد. اما اگر در ایران زندگی نمی‌کنید نقشه اپل با وجود مشکلات کوچک و بزرگ فعلی می‌تواند نیازهای شما را پاسخ دهد. در حال حاضر از نظر اطلاعات نقشه واقعا دو شرکت گوگل و نوکیا در جایگاه بالاتری نسبت به اپل قرار دارند و اپل برای رسیدن به آنها باید بسیار تلاش کند.
از سرعت عمل و سادگی این سیستم عامل که بگذریم به این موضوع می‌رسیم که چرا اپل فرصت بهبود بسیاری از موارد حیاتی را از دست می‌دهد. اپل همیشه شارژ ایرانسل بانک تجارت بر یکپارچه سازی سیستم‌های به اشتراک‌گذاری در سیستم عامل تاکید داشته است اما به جز فیس‌بوک و توییتر بقیه شبکه‌های اجتماعی به فراموشی سپرده شده‌اند. به عنوان مثال اگر شما قصد اضافه کردن یک لینک به Pocket را دارید یا می‌خواهید یک فایل را در اکانت Dropbox خود ذخیره کنید، نمی‌توانید این کار را بصورت مستقیم و در نرم افزارهای مختلف انجام دهید. قابلیتی که در اندروید به راحتی امکان پذیر است. اپل حتما روزی به فکر پیاده سازی این مسائل در سیستم عامل خود خواهد افتاد، اما اینکه تا کنون این موضوع اتفاق نیافتاده بسیار عجیب است.
مورد دیگر بسته ماندن دست توسعه‌دهندگان برای تولید ویجت برای این سیستم عامل است. شاید در سال 2013 نداشتن ویجت بیشتر به چشم بیاید. به راستی که تنها یک جعبه برای نشان دادن یک عدد در گوشه آیکون یا دسترسی محدود در مرکز اطلاع رسانی‌ها (Notification Center) نمی‌تواند برای توسعه دهندگان و کاربران کافی باشد. البته تمام این امکانات در اندروید به بهای برخی از باگ‌‌ها و ناپایداری‌ها در عملکرد سیستم تمام شده است، که معمولا به مرور زمان در نسخه‌های مختلف برطرف می‌شوند. نکته دیگر تغییر نسبت‌ تصویر و رزولوشن آیفون 5 است که باعث شده، بسیاری از برنامه‌ها قدیمی در این سیستم عامل با نوار سیاه رنگی در دو طرف بالا و پایین اجرا شوند که البته آنقدرها موضوع مهمی نیست و احتمالا بسیاری از اپلیکیشن‌ها به زودی برای شارژ ایرانسل بانک تجارت استفاده از آن فضا بروزرسانی خواهند شد.
در گذشته در زومیت به معرفی امکانات جدید iOS 6 پرداخته‌ بودیم. اما نکته‌ای که شارژ ایرانسل بانک تجارت بدون تغییر مانده است، مسئله سادگی و سرعت عمل این سیستم عامل است، سادگی و روان بودنی که به قیمت عدم بروز تغییر اساسی در رابط کاربری، طی 5 سال اخیر تمام شده است.اختلاف بین نسخه 5 iOS و 6 iOS تا حدی نامحسوس است که کاربران نسخه‌های قبلی متوجه تغییرات نسخه جدید نمی‌شوند. در صورتی که مثلا در اندروید هر از چند گاهی تغییرات اساسی در رابط کاربری ایجاد می‌شود که هم خوب است و هم بد و بحث در مورد آن در قالب این بررسی نمی‌گنجد.
سیستم سه بعدی Flyover نیز بسیار زیبا است ولی در بعضی موارد تا حدی خنده‌دار به نظر می‌رسد و ساختمان‌ها و پستی و بلندی‌ها را به اشتباه تخت نشان می‌دهد یا بالعکس یک سطح صاف را موج دار به نمایش می‌گذارد. با این حال این اپلیکیشن عملکرد بسیار خوبی دارد، سرعت عمل و طراحی آن مثال زدنی است و به احتمال بسیار زیاد با بروزرسانی‌هایی که در طول یک سال آینده انجام خواهد شد تجربه بی نظیری به کاربران هدیه خواهد کرد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شما با خرید آیفون هم به اپلیکیشن نقشه گوگل دسترسی خواهید داشت و هم به اپلیکیشن نقشه نوکیا، در نتیجه مشکلات فعلی مربوط به نقشه شارژ ایرانسل بانک تجارت اپل خیلی مشکل ساز نخواهند بود.اپلیکیشن ایمیل تقریبا دست نخورده باقی، اما اپل امکانات کاربردی را به آن افزوده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم رفرش با استفاده از کشیدن منو به سمت پایین اشاره کرد که در نسخه های قبلی وجود نداشت و شما باید روی دکمه رفرش واقع در پایین سمت چپ کلیک می‌کردید. امکان جدید دیگر سیستم VIP است که به شما اجازه می‌دهد بعضی افراد را به لیست افراد مهم بیافزایید و در صندوقی جداگانه ایمیل آنها را دریافت نمایید. این امکان شبیه سیستم Inbox Priority گوگل است.
با این حال اپل همیشه سعی در بهینه سازی و بهبود تجربه کاربر داشته است. به طور مثال در iOS 6 شما امکان ارسال پیامک به تماسی که نمی‌خواهید به آن پاسخ دهید را یافته‌اید. یا امکانی مانند Do Not disturb ("مزاحم نشوید" ) که با فعال کردن آن، زنگ تلفن فقط برای تماس از اشخاص خاصی شارژ ایرانسل بانک تجارت که از پیش تعیین کرده‌اید، به صدا در می‌آید.





:: برچسب‌ها: ایرانسل , شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژ ایرانسل بانک ملی , شارژایرانسل بانک تجارت , شارژ ایرانسل بانک پاسارگاد , شارژایرانسل بانک ملت , شارژ ایرانسل بانک صادرات , شارژایرانسل بانک مسکن , شارژ ایرانسل بانک اقتصاد نوین ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 تير 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: